sâmbătă, 28 februarie 2009

Alex Velea -"6 principii dupa care traiesc"


Aflam acest lucru datorita Mens Health..:)

1) Se stie ca o minte sanatoasa nu poate "salaslui" decit intr-un corp sanatos. Inca de mic am fost indrumat de parinti spre diferite sporturi, dar explicindu-mi ca scoala trebuie sa fie prioritara.

2) Muncesc pina la epuizare, sint migalos, uneori enervant de minutios, pun mare baza pe detalii, insa produsul finit, indiferent de ceea ce fac, este unul cu care ma pot mindri. Chiar daca mi-ar placea sa-mi mai cada asa, din cind in cind cite ceva din cer, sint mult mai implinit atunci cind muncesc pentru ce am.

3) Imi place sa ma ninc sanatos. De multe ori lumea ma intreaba daca nu m-am saturat de piept de pui si orez. Niciodata! E mincarea mea preferata, care ma ajuta sa fiu in forma chiar si in afara sezonului. Concluzia? Esti ceea ce maninci, respecta-ti corpul.

4) Omul face haina - si nu invers. Indiferent de eveniment, anotimp sau stare emotionala, caut sa fiu curat, asortat si, daca se poate, original. Nu alerga dupa firme. De multe ori sint scumpe si nu-si merita banii.

5) Probabil ar fi trebuit sa incep cu asta: cred in Dumnezeu si El ma ajuta de fiecare data cind ii cer. Nu vreau sa par o persoana evlavioasa, dar vreau sa va spun sincer ca eu cred ca cineva acolo sus ne vegheaza. Incerc sa fiu un om bun, sa nu ranesc pe nimeni, pentru ca stiti cum e: "dupa fapta, si rasplata!".

6) Nu trai o viata fara principii! Nu sint suficient de matur pentru a tine lectii de etica si morala, am doar 24 de ani, dar aceste mici precepte de viata m-au ajutat sa calc cu dreptul pe drumul acesta frumos: VIATA.

Niciun comentariu: